27. 7. 2017

Kolem Městských skal k Osikovu

27. února 2016

ŠUMPERK - TULINKA - POD LOMEM - NAD LOMEM - lesní cesty - OSIKOV - BRATRUŠOV - ŠUMPERK



Dnešek přinesl o poznání chladnější a zachmuřenější počasí než včera, ale protože tohle byla zase jedna z těch výjimečných a krátkých příležitostí vypadnout, musel jsem to aspoň zkusit. Vyjet na silnici mi připadlo nezáživné, tudíž opět zvítězilo mtb. Trasa kilometrově směšná - něco přes 18 km, leč co do terénu naopak velmi různorodá. Celkově jsem vyjížďku pojal pohodově a nehnal se. Do těch krpálů stejně svištět nešlo a ve sjezdech po ledu taky ne.
K okraji Městského lesa jsem jel vesměs po asfaltu, byť místy mokrém. Pak ovšem přišlo na řadu bahno a drželo se docela dlouho, přesně k rozcestí "Nad lomem". Od tohoto místa přišel na řadu štěrk, později vrstva listí. No a ještě později, když už jsem nastoupal nějaké další výškové metry, už došlo i na sníh a led - pro zpestření tu a tam opět proložený bahnem. Skutečně výživné.


Původně jsem chtěl objet kopec a vrátit se zase kolem lomu, jenomže neboť ta cesta byla opravdu hodně rozbahněná, nakonec mi připadlo lepší vzít to lesem k Osikovu a odtud pak sešupem po silnici přes Bratrušov zase domů. No a tak jsem to i udělal. Celá akcička zabrala slabou hodinku a půl. S ohledem na mizerné počasí a chlad to bohatě stačilo. Hlavně mě těší, že jsem tělo potýral nějakým tím pohybem, poněvadž množství špeků narostlých během zimy je už od pohledu naprosto alarmující. Jen aby mi to odhodlání vydrželo!

STATISTIKY
Ujeto 18,12 km
Čistý čas 1:13
Průměr 14,9 km/h
Celkový čas 12:55-14:25


Žádné komentáře:

Okomentovat