27. 7. 2017

Leštinsko-Svébohovský okruh

...aneb start cykloroku 2016

9. února 2016

ŠUMPERK - DOLNÍ STUDÉNKY - SUDKOV - LESNICE - LEŠTINA - ZÁBŘEH - VÁCLAVOV - SVÉBOHOV - ROVENSKO - POSTŘELMOV - SUDKOV - DOLNÍ STUDÉNKY - ŠUMPERK

Mapa web

Konečně jsem se zase dostal skoro po čtvrt roce na kolo! Nebudu-li počítat dojíždění do práce, byl to dlouhý a skličující absťák, který si vybral daň nejen z nálady, ale taky z celkové kondice. Každoročně bývám zaskočen úpadkem své "formy" když po zimě znova vyjedu. Ne že bych po pár kilometrech neměl chuť šlapat dál, ale nohy začnou bolet o poznání dřív a s prdelí odvyklou na cyklistické sedlo je situace podobná. Jak vidno, budu muset poctivě natrénovat, než přijdou v úvahu nějaké větší akce. Prozatím jsem to nepřeháněl, třebaže těch více než 44 km taky není na první letošní vyjížďku úplně špatné číslo. Původně zamýšlená trasa byla kratší, ovšem v takovém pěkném počasí by byl hřích vracet se domů dřív.


Vyjel jsem na crossovém Wheelerovi, protože mě zajímalo jak se projeví úpravy, které během zimních sra... plískanic prodělal. Není si nač stěžovat. Pocitově zlepšení vidím. Předně pláště Continental - ne zrovna levné - frčí jako ďas. Zvolený rozměr 700x32 se ukázal mít příjemně nízký valivý odpor a přitom dobře zvládá i zdejší drncavé silnice. Nová osmirychlostní kazeta 11-32z taky bezva. Většinu času jsem jel na střední placku (38z) a rozsah kazety přitom postačoval na 70% úseků. Do prudších kopců jsem použil malý (28z), ve sjezdech zase velký (48z) talíř a prakticky nikde nenastal problém. Až se oteplí, snad vše otestuju na Dlouhých Stráních, ale už teď jsem optimistou. V plánu mám ještě dovybavit se nášlapy a možná pohodlnějším sedlem, což teď však není priorita. Tou je aktuálně nutnost vzkřísit uvadlou fyzičku. Doufejme, že podmínky budou příznivé.
O výjezdu jako takovém není mnoho co říci, od toho je odkaz na mapu výše výmluvný dostatečně. Přidám však pár pořízených obrázků. Podle toho, co jsem avizoval loni, je jich méně než obvykle a bude hůř, nejen co do fotek. Ne že bych už se na blog vyprdnul, ale zanedbávat jej hodlám cíleně, přesto jen částečně. Dnes ještě vše při starém i s pár fotkama.


STATISTIKY
Ujeto 44,2 km
Čistý čas 1:58
Průměr 22,47 km/h
Maximum 52,71 km/h


Žádné komentáře:

Okomentovat