28. 7. 2017

Projížďka lesem

27. března 2016

ŠUMPERK - SEDLO POD LOVÁKEM - HÁJOVNA NA VÁPENICI - ŠUMPERK


Nedělní projížďka moc dlouhá nebyla. To jsem si vyjel jen tak narychlo před obědem, protože kombinace začátku letního času, odpolední návštěva u rodičů a potřeba jít do práce na noční není zrovna ideální. Ideální vyšlo počasí, konečně jarní. To už tak bývá, když si ho člověk nemůže užít. Ani ne hodinový výlet - letos poprvé v kraťasech a větrovce - jsem si přesto užil alespoň podle možností a to tak, že dost.


Na sedlo Pod Lovákem jsem to vzal poněkud akčnější cestou kolem temenických rybníčků. Je to stoupák po aktuálně dost bahnité polňačce, takže už v této fázi moje nedávná očista kola vzala za své. Pak kus po asfaltu na sedlo, odkud jsem zabočil po žluté tur. značce doleva přes louky k lesu. Jede se tam nejprve po louce, přičemž dva úseky jsou prakticky nevyjetitelné a musel jsem kolo poponést do meze (značka je holt pro pěší). Jakmile se pod koly objevila šotolinová lesňačka byla to zas pohoda. Sice bahnitá, kalužnatá a šuternatá, ale pohoda s občasnými výhledy na zasněžené Jeseníky. Sedlo Pod Lovákem dělí od hájovny Na Vápenici asi 3 km lesem, takže terén jsem měl brzy za sebou a pak následoval osvěžující asfaltový sešup do města. Sečteno a podtrženo, za padesát minut těch necelých 14 kilometrů nevypadá bůhvíjak, ale já jich nelituji.


STATISTIKY
Ujeto 13,9 km
Čistý čas 0:50
Průměr 16,7 km/h


1 komentář:

  1. V neděli si taky vždy dávám kratší trasy, prostě jen abych na to kolo vyjel a pak se spíše věnoval rodině. Zároveň jezdím spíše do přírody, takže si beru horské kolo a přes týden jezdím spíš na silničce.

    OdpovědětVymazat